Nekadašnji AS političke scene za KTC:Više me niko ne spominje ni u KOMENTARIMA na društvenim mrežama

Nekadašnji lider eSeNPea Srđan Milić koji je godinama žario i palio političkom scenom Crne nam Gore iskazao je zabrinutost zbog velike mogućnosti da su njegov lik i djelo građani počeli masovno da zaboravljaju.

Naime, kako navode naši malo lošije obaviješteni izvori ,on je u razgovoru sa jednim dugogodišnjim partijskim saborcem izrazio žaljenje zbog novonastale situacije

Nije mi jasno o čemu se radi !Ako sam izašao iz politike pa nisam nestao ljudi moji.Ja sam uvijek bio neko ko je radio za dobrobit ove zemlje i građana.Jes da sam morao malo gledati i na sebe kao i svi drugi političari ali to nije razlog da me se običan građanin ne sjeti nekada.Vjerovatno nekome i „proletim kroz glavu“ ali nije to to. –rekao je on

Zaboravljeni AS političke scene

Milić je iskazao zabrinutost da je, otkako je pao DPS, na političkoj margini.

Ispada kako da ne postojim za građane.Malo sam zapostavljen u medijima, ne gostujem nigdje ali redovno čitam portale, često sam na društvenim mrežama i nigdje, ama baš nigdje niko ime da mi spomene.Čudno zaista, i u najmanju ruku neshvatljivo jer nisam neko ko se lako zaboravlja.-istakao je popularni Srđa

Izgleda da su me svi su me zaboravili a to nisam zaslužio nijednim potezom prema bilo kome.Oću da se sjete građani i mene malo, zadužio sam ih.Ako ništa drugo pomenite me makar u komentarima na društvenim mrežama.-zaključio je vidno potrešeni Srđan Milić

Postavi komentar