EXKLUZIVNO:Andrija Mandić novi Ambasador Crne Gore u Prištini !

Po svemu sudeći Crna Gora okreće novo poglavlje u regionalnim odnosima.

On će na tom mjestu zamijeniti dugogodišnjeg Ambasadora Crne nam Gore u Prištini Ferhata Dinošu iz Demokratske Unije Albanaca.

Ferhat Dinoša i Andrija Mandić

Kako nezvanično saznaju naše novine novi Ambasador Crne Gore na Kosovu biće ni manje ni više ni nego taman jedan od lidera DF-a i predsjednik Nove Srpske Demokratije Andrija Mandić!

MEDOJEVIĆ:Zvao sam Đukanovića za „peticu“ bijelog do plate!!Viđeće nešto da mi završi ali sam ga zamolio da robu ne udari robu previše, mada mu ne vjerujem ništa ! 😷

Nebojša Medojević lider Pokreta za Promjene i čovjek koji nam, najblaže rečeno, svakodnevno siluje mozak, a i koji nas redovno nasmije svojim izjavama i statusima na društvenim mrežama izgleda da se čuo sa Predsjednikom Milom Đukanovićem „preko žice“.

Naime, kako naša medijska kuća saznaje iz malo lošije obaviještenih izvora Medojević je Đukanovića kontaktirao rano jutros oko 03:33h kada mu je prihvalilo „materijala“ a nijedan drugi lerDi u gradu mu se nije javljao u tom trenutku.

Evo nešto iz transkripta razgovora:

Medo:E alo Đukanoviću je si li ti?

Milo:Jesam.Ko je?

Medo:Nebojša je btlrate.

Milo:Koji Nebojša?

Medo:Medojević.Čuš koji.Pa zar me ne prepoznaješ lopove edan?

Milo:A ti si splako.Jesi li to pjan bez Marine?Hahaa..Reci, što treba?

Medo:Viđi smeće jedno ne javlja mi se niko noćas od ovih mojih, ne znam đe ću završit peticu bijelog Ostr.Imaš li ti koga?

Milo:A što znam, jesi li proba onoga preko Morače?Ili na Stari da si vidio?Zovi onoga na Zabjelo!Da nema Vojvoda kakvu kombinaciju?

Medo:Sve sam ih zva čuješ li me?!Andrija je zaglavio u Kristal, ubio se ka slika, ne javlja mi sey ni on.Još neki mi se ne javljaju, nema niko izgleda, ja ne znam što je ovo noćas?A treba mi brate, popio sam mnogo, moram se ispravit da budem spreman za sjutra.

Milo:A završiću ti ga viđi pa da ćemo zida strugat jutros.Treba i meni da malo smirim savjest.Ima Aco preko Brana strašnu kombinaciju dolje u Kotor no da ga sad ne budim jer nije sav svoj kad ustaje pa ću iscimat nešto.

Medo:Aj bez mene viđi nešto, spasio bi me noćas.Lude me vataju.Pare nisu problem, ako me moš sačekat do plate?

Milo:Nikakav problem Medo, može do plate brt.Ti znaš da sam ja vazda ima toga na kile, ono što se veli, no me korona zajebala ove sezone pa je uvoz opao zbog pandemije.

Medo:Ajd i nemoj to udarit previše bez mene?Pliz

Milo:Neću, ne zajebaj.Ajd zovem te brzo samo da vidim sOvim..

Kad mi kaže lerDi „zovem te brzo“