DONALD TRAMP:Recite Dušku Markoviću da mi je ŽAO što sam ga GURNUO na NATO samitu. Između ostalog, mislim da me je i taj potez najviše koštao pobjede na izborima isto kao i njega !!

Bivši predsjednik Sjedinjenih Američkih Država Donald Tramp u neformalnom razgovoru sa svojim savjetnicima poručio im je da prenesu javnosti kako mu je žao što je 2017. godine na NATO samitu „odgurnuo“ tadašnjeg premijera Crne nam Gore Duška Markovića kojeg građani naše lijepe zemlje od milošte zovu radijator.

Tramp je svojim savjetnicima poručio sledeće:

Ljudi sObzirom da se nemam đe oglasiti jer su me svuđe blokirali oću da poručite nešto bivšem premijeru Crne Gore od A do Š kako vam kažem.

Duća brate, žao mi je što sam te onako odgurnuo na NATO samitu 2017-e godine.Nisam trebao to da uradim ali si mi se ispriječio jer si stao pored Generalnog Sekretara NATO saveza a znao si da to ne smiješ jer sam ja „veći od tebe“ u svjeCkoj politici.

Tramp na NATO samitu 2017 odgurnuo Markovića da bi stao pored Jensa Stoltenberga.Ka’ malo dijete 😷😂

Između ostalog mislim da me je taj potez najviše koštao pobjede na izborima isto kao i tebe.Izvini još jednom brate i ako ti bude trebala kakva kombinacija sa radijatorima javi se.Za biznis su ti moja vrata uvijek poluotvorena.I pozdravite mi puno Nebojšu Medojevića jer vidim da se on jedini baš „cima“ oko mene u toj malenoj zemlji na brdovitom Balkanu.