POTVRĐENO IZ VIŠE IZVORA:Bečić u restoranu TAVERNA ipak ostavio BAKŠIŠ konobaru i pohvalio lokalnu ALFA KAFU !

Kako naša kuća saznaje a potvrđuju neimenovani izvori Predsjednik Skupštine Crne nam Gore i lider Demokrata Aleksa Bečić ipak je ostavio bakšiš konobaru u, ajmo reći, popularnom lokalnom restoranu Taverna.

Iako su mnogi mediji širom zemlje danas prenijeli lažnu informaciju kako „naš Aleksa“ nije nakon popijene kafe ostavio bakšiš konobaru naši izvori su ih demantovali.

Bečić je danas svratio u Restoran Taverna na kafi sa svojim prijateljem i odbornikom Demokrata u Skupštini Prijestonice Danilom Mrvaljevićem.Po pjaci se priča i da je sNjima bio i Dragan Krapović ali nije nam potvrđeno tako da nećemo kafanske priče pričati.Kako navode naši izvori oni su tu razgovarali o svemu, a najviše o kafi i predsjednik Skupštine je bio vidno oduševljen ukusom pa je pitao konobara:

Danilo i Aleksa na kafi

Izvini koja je ovo kafa?

Alfa!Naša lokalna, domaća i to.

Super vam je.Lijepo je skuvana.Odavno nisam bolju pio, čini mi se još iz vremena dok sam plagistrirao, pardon magistrirao.Popio bih još jednu no imam nekih obaveza oko ovog Parlamenta, ne pitaj me ništa.-rekao je Bečić uz osmjeh

Možete uzeti ovu za ponijeti pa da srkate usput Preśedniče.Što mislite?-upitao je konobar

Idemo ja i Danilo sekund tu do kladionice da probamo tombolu a ti mi spakuj to, eto me brzo i drži ovaj bakšiš.Imaš tu za kafu ja mislim.Usluga vam je vrh.-zaključio je Bečić a prenosi naš izvor

LOKALNI AUTOSTOPER NA MUKAMA:Neće niko da mi STANE zbog prokletog KOVID-a !!

Da se epidemiološka situacija drastično odrazila na naše društvo dokazuje i sledeća priča koju ćete pročitati za 3 minutaH.

Naime, terenskim radom smo ustanovili da su crnogorski autostoperi na velikim mukama otkako je buknula epidemija korona virusa.

Vozeći se službenim autom naišli smo na jednog stopera koji je bio vidno razočaran i iznerviran dok je stopirao.

O majku vi jbm stanite mi.Nisam gubav

A ne pitaj me ništa brate moj, ja ne znam štoE ovo.Tri sata ođe stojim, ruka mi opade od „lajkovanja“ automobilima.Neće niko da mi stane ka da sam gubav bez tb.Kasnim na posa’ 2 ure, bez leba ću ostat ako mi ko ne stane uskoro.

KTC:U čemu je problem?Zašto neće niko da vam stane?

Čuš u čemu je problem.SprdaŠi se to bez majke?A zbog prokletog virusa iskopa se i virus i onaj ko ga je izmislio.Svaki dan mi je ovakvi otkad su se pojavila ova govna od korone.Svi se boje da stanu čoče ka da ću ih zarazit ako se koji smiluje da me prebači do Budve raspale.Poštujem vala mjere ka ijedan, nosim masku i rukavice, dezinfikujem ruke svake pet minuta.Prije će me rak raskubst no korona.

KTC:Radiš u Budvi je li?

A radim brate u onaj Splendid govnavi.Pi, više mi se na qrac popeo i posa i sve.Budu li mi zamjerili ili prigovarali što kasnim ovoliko zaisto ću ih sve poslat u kurac ne zva se ja Marko Marković ka što se i ne zovem.

KTC:Može li se sTom platom pregurat mjesec?Kakvi su uslovi dolje?

A okle brate s’ 350e da preguram mjesec.TeškoE, radim u kuhinju ka pomoćni.Sranje vjeruj mi, no što ćeš, bolje i to no doma ležat i slušat tatu i mamu đe prigovaraju svaki dan za ponešto.No briga me, radiću samo dok završim bravete i pičim ja na brod da prebačam.Nema leba od ovoga mili moj.Kako vama ide?Imate li posla?

KTC:A dobroE, što znam.Guramo nekako, malo radimo, malo se radimo i tako, klasično preživljavanje brate.No smo, evo malo krenuli do Budve pa te viđesmo i veli kolega da napravimo malu reportažu sTobom.

A idete do BD?Super brate..Da me nećete pre…

KTC:Idemo fratelo, prebačili bi te no je ova situacija sa virusom, znaš već, složena pa ne stajemo nikome.Ćao

Ajde svi se zarazili kakvi ste..

Mrš splačine jedne, je*em vam majku.Krovom kočili dabogda.Rak vas raznio raspadi.Ajde svi se zarazili kakvi ste..