UHAPŠEN SINIŠA KATRANOVIĆ:Majka odbila da mu skuva kafu,Katranović je nakon svađe izbačio iz kuće !!

Naš sugrađanin Siniša Katranović (37) rano jutros je izbačio iz kuće svoju rođenu majku iz nesvakidašnjeg razloga.

Naime,nakon burne noću u gradu i popijenih 55 litara M.B piva u jednom lokalnom kafiću ovaj čovjek je pošao kući i legao da spava.Kada se jutros oko 15 do 9 probudio i rekao majci da mu skuva kafu imao je što čut.

Kako saznaju naše novine njegova majka Vesna Katranović (60) mu je rekla sledeće riječi:

Ja da ti kuvam kafu propalice jedna,isti si ka ti otac.Samo piješ i dolaziš uveče da prespavaš ođe sram te bilo.Odakle ti pare da ločeš svaku noć kad ništa ne radiš.Imaš skoro 40 godina a nemaš prebijene pare u dzep no se vučeš tim ulicama ka budala.Znam ja ko je onaj sa BMW-eom što te doveo sinoć.Ono je diler.Počeo si i da se drogiraš blago majci.Otac ti se barem vuka po tija kafana 90ih i pio ka slon a ti si još počeo i da se drogiraš u jad za tebe.

Siniša,koji je i dalje bio pod dejstvom alkohola i psihoaktivnih supstanci (vjerovatno na kokainu) joj je rekao sleđeće riječi:

Ajde majko makse,časti ti no mi skuvaj tu kafu posranu.Što te interesuje s kim sam ja doša sinoć i što radim.To je moj život i moja stvar,i ima da radim s njim što ja oću jel ti jasno majko??Jel ti jasno!!

A majka nesrećna mu veli:

Sine moj proklinjem dan kad sam te rodila.Ti si propalitet i pijanica,postao si i narkoman sram te bilo.Čuješ li što priča komšiluk za nas nesrećo jedna?!

Siniša odgovara:

Zabolje me kurac za čitav komšiluk i komšije i nabijem ih sve na kurac.To su govna.Skuvaj mi kafu čuješ li jadna ne bila!

Vesna kaže:

Neću pa je skuvaj sam ološu jedan.Pi kakav si,nisi ni za štalu.Kad ćeš se ženit nesrećniče?Tvoji drugovi i drugarice se svi poženiše i poudaše a ti osta sam kao beskućik.

Siniša odgovara:

Ženiću se majko kad ja oću,i kad mi se kurac digne jel ti jasno sad.A te drugove i drugarice nabijem sve iz reda na kurac.Izigravaju srećne brakove a ovamo se jebu međusobno.Skuvaj mi tu kafu da te ne izbačim iz kuće jesi čula?

Majka Vesna u nevjerici govori:

Ajde izbači me mudonja ka što ti je otac radio kad je pijan dolazio.Jos me i izbij ka sto me on tukao zbog nebitnih stvari.Ajde mater ti jebem bezobraznu!!

Siniša se u tom momentu,kako navode svjedoci izrevoltirano podigao sa stolice u kojoj je sjedio uzeo majku za glavu i izbačio je naglavačke kroz zatvorena vrata.Čeličnoj Vesni nije ništa bilo jer je ta žena sve i svašta prošla kroz zajedniĉki život sa svojim mužem koji je prošle godine crkao od predoziranosti alkoholom,pa joj ovaj izlazak kroz zatvorena vrata nije naĉinio ozbiljne povrede.

Policija je brzo stigla na mjesto događaja jer su komšije u naselju brzo pozvale organe gonjenja.Deset policajaca je upalo u porodičnu kuću i zateklo Katranovića kako kuva sebi turbo slatku kaficu.Rekao im je pustite me ljudi ka Boga ve molim samo da je srknem pa me vodite đe oćete jer sam strašno nervozan.Čabo i ekipa su mu dozvolili da popije kaficu s tim što mu je jedan od policajaca dao i dva Merlina koje kupuje na crno,da ispuši uz fuKa jer ovaj nije imao zato što je sve ispušio prethodne noći..

Nakon toga Siniša Katranović je uApšen i vjerovatno će kako stoje stvari biti poslat u mentalnu ustanovu,popularnu ludnicu u Dobroti.

Postavi komentar